Blog
Pogledajte gdje smo sve bili i što smo sve radili

Jamstvo / Postprodajna Usluga: Kako Produžiti Životni Vijek Vašeg Printera
Pravilno održavanje = duža trajnost, manje kvarova i niži troškovi.
Ulaganje u printer velikog formata nije samo kupnja opreme – to je dugoročna obveza prema performansama, pouzdanosti i kvaliteti. Zato je važno obratiti pažnju na ono što slijedi nakon kupnje: jamstvo, postprodajna usluga i preventivno održavanje igraju ključnu ulogu u održavanju printera u vrhunskom stanju.
Osnovno Jamstvo: Što se (ne) pokriva?
Većina proizvođača (npr. HP, Epson, Mutoh) nudi jamstvo od 12–24 mjeseca koje pokriva:
• Tvorničke greške
• Zamjenu neispravnih dijelova
• Osnovnu tehničku podršku
Međutim, jamstvo ne pokriva probleme uzrokovane nepravilnim korištenjem, zanemarenim održavanjem ili vanjskim čimbenicima (npr. nestanci struje bez UPS-a, oštećenja zbog nepravilnog rukovanja itd.).
Postprodajna Usluga: Zašto se isplati
TEPEDE nudi proširene servisne ugovore koji osiguravaju:
• Brz dolazak tehničara u slučaju kvara
• Redovite provjere i održavanje uređaja
• Prioritetnu daljinsku dijagnostiku (npr. putem HP PrintOS-a)
• Popuste na servisne pakete (rezervni dijelovi, radni sati, putni troškovi)
Rezultat? Manje neplaniranih zastoja, veća učinkovitost i dulji životni vijek opreme.
Praktični Savjeti: Kako Održavati Printer i Produžiti mu Vijek
- Očistite ispisnu glavu i slijedite raspored održavanja prema uputama proizvođača
Neki proizvođači, poput HP-a ili Epsona, ne zahtijevaju svakodnevno održavanje – no preporučujemo redovite provjere i čišćenje prema uputama kako biste izbjegli sušenje tinte i oštećenje mlaznica. - Provjeravajte pogonske i pritisne valjke
Prašina, ostaci materijala ili istrošenost mogu utjecati na preciznost ispisa – jednostavno čišćenje valjaka može spriječiti probleme. - Ispravno skladištite materijale
Materijal čuvajte u čistom, suhom i temperaturno stabilnom okruženju. Izbjegavajte visoke temperature, vlagu i direktnu sunčevu svjetlost – to sprječava savijanje i „starenje“ materijala. - Koristite originalne tinte i certificirane materijale
Zamjenske tinte ili nekvalitetni materijali mogu oštetiti uređaj i smanjiti kvalitetu ispisa. Provjereni materijali također produljuju vijek trajanja ispisnih glava. - Redovito ažurirajte firmwarea ( software printera)
Proizvođači stalno unaprjeđuju softver uređaja. Ažuriranja poboljšavaju stabilnost, performanse i često ispravljaju poznate greške.
TEPEDE – Više od Prodavača. Mi Smo Vaš Servisni Partner.
• Na tržištu smo više od 30 godina – stabilan i pouzdan partner u svijetu ispisa velikog formata u Slovačkoj, Češkoj, Mađarskoj, Bugarskoj i Hrvatskoj.
• Naši tehničari redovito prolaze obuke i certificiranje od strane proizvođača – HP, Epson, Mutoh, Flora i drugi. Njihovo znanje se kontinuirano nadograđuje u skladu s najnovijim tehnologijama.
• Pružamo ovlašteni servis za sve uređaje koje prodajemo – uključujući originalne rezervne dijelove, popravke u jamstvu i izvan jamstva, te stručna savjetovanja.
• Specijalizirani smo za instalaciju uređaja, obuku operatera, postavljanje softvera i dugoročnu tehničku podršku – za male korisnike i velike proizvodne pogone.
Trebate Savjet?
Slobodno nas kontaktirajte – rado ćemo preporučiti:
• Najprikladniji servisni paket za vaš printer
• Optimalan plan održavanja temeljen na vašem modelu printera i radnom opterećenju
• Mogućnosti proširenog jamstva ili redovnog preventivnog održavanja
Vjerujte iskustvu. Vjerujte stručnjacima iz TEPEDE-a.