Blog

Pogledajte gdje smo sve bili i što smo sve radili

Jamstvo / Postprodajna Usluga: Kako Produžiti Životni Vijek Vašeg Printera

Jamstvo / Postprodajna Usluga: Kako Produžiti Životni Vijek Vašeg Printera

Pravilno održavanje = duža trajnost, manje kvarova i niži troškovi.
 Ulaganje u printer velikog formata nije samo kupnja opreme – to je dugoročna obveza prema performansama, pouzdanosti i kvaliteti. Zato je važno obratiti pažnju na ono što slijedi nakon kupnje: jamstvo, postprodajna usluga i preventivno održavanje igraju ključnu ulogu u održavanju printera u vrhunskom stanju.

Osnovno Jamstvo: Što se (ne) pokriva?
 Većina proizvođača (npr. HP, Epson, Mutoh) nudi jamstvo od 12–24 mjeseca koje pokriva:
 • Tvorničke greške
 • Zamjenu neispravnih dijelova
 • Osnovnu tehničku podršku

Međutim, jamstvo ne pokriva probleme uzrokovane nepravilnim korištenjem, zanemarenim održavanjem ili vanjskim čimbenicima (npr. nestanci struje bez UPS-a, oštećenja zbog nepravilnog rukovanja itd.).

Postprodajna Usluga: Zašto se isplati
TEPEDE nudi proširene servisne ugovore koji osiguravaju:
 • Brz dolazak tehničara u slučaju kvara
 • Redovite provjere i održavanje uređaja
 • Prioritetnu daljinsku dijagnostiku (npr. putem HP PrintOS-a)
 • Popuste na servisne pakete (rezervni dijelovi, radni sati, putni troškovi)

Rezultat? Manje neplaniranih zastoja, veća učinkovitost i dulji životni vijek opreme.



Praktični Savjeti: Kako Održavati Printer i Produžiti mu Vijek

  1. Očistite ispisnu glavu i slijedite raspored održavanja prema uputama proizvođača
     Neki proizvođači, poput HP-a ili Epsona, ne zahtijevaju svakodnevno održavanje – no preporučujemo redovite provjere i čišćenje prema uputama kako biste izbjegli sušenje tinte i oštećenje mlaznica.
  2. Provjeravajte pogonske i pritisne valjke
     Prašina, ostaci materijala ili istrošenost mogu utjecati na preciznost ispisa – jednostavno čišćenje valjaka može spriječiti probleme.
  3. Ispravno skladištite materijale
     Materijal čuvajte u čistom, suhom i temperaturno stabilnom okruženju. Izbjegavajte visoke temperature, vlagu i direktnu sunčevu svjetlost – to sprječava savijanje i „starenje“ materijala.
  4. Koristite originalne tinte i certificirane materijale
     Zamjenske tinte ili nekvalitetni materijali mogu oštetiti uređaj i smanjiti kvalitetu ispisa. Provjereni materijali također produljuju vijek trajanja ispisnih glava.
  5. Redovito ažurirajte firmwarea ( software printera)
     Proizvođači stalno unaprjeđuju softver uređaja. Ažuriranja poboljšavaju stabilnost, performanse i često ispravljaju poznate greške.

TEPEDE – Više od Prodavača. Mi Smo Vaš Servisni Partner.
 • Na tržištu smo više od 30 godina – stabilan i pouzdan partner u svijetu ispisa velikog formata u Slovačkoj, Češkoj, Mađarskoj, Bugarskoj i Hrvatskoj.
 • Naši tehničari redovito prolaze obuke i certificiranje od strane proizvođača – HP, Epson, Mutoh, Flora i drugi. Njihovo znanje se kontinuirano nadograđuje u skladu s najnovijim tehnologijama.
 • Pružamo ovlašteni servis za sve uređaje koje prodajemo – uključujući originalne rezervne dijelove, popravke u jamstvu i izvan jamstva, te stručna savjetovanja.
 • Specijalizirani smo za instalaciju uređaja, obuku operatera, postavljanje softvera i dugoročnu tehničku podršku – za male korisnike i velike proizvodne pogone.

Trebate Savjet?
 Slobodno nas kontaktirajte – rado ćemo preporučiti:
 • Najprikladniji servisni paket za vaš printer
 • Optimalan plan održavanja temeljen na vašem modelu printera i radnom opterećenju
 • Mogućnosti proširenog jamstva ili redovnog preventivnog održavanja

Vjerujte iskustvu. Vjerujte stručnjacima iz TEPEDE-a.